0  Cart

ილონ მასკის, ხელოვნური ინტელექტის სტარტაპმა, პროფესიონალი გეიმერი გაანადგურა

05/08/2019
by გიორგი არველაძე

კომპიუტერებმა, ჯერ კიდევ დიდი ხნის წინ შეძლეს საუკეთესოების დამარცხება, სამაგიდო თამაშებში.


ილონ მასკის მილიარდ დოლარიანმა სტარტაპ პროექტმა, რომელიც ხელოვნურ ინტელექტს ხვეწს, openAI-სთან ერთად, გაანადგურა მსოფლიოში ერთ-ერთი, აღიარებული გეიმერი დენილო აშუტინი, იგივე „Dendi“, Dota2-ის $24 მილიონიან ჩემპიონატში. ხელოვნურმა ინტელექტმა, სულ რაღაც 10 წუთში დაამარცხა, აშუტინი, რომელიც მესამე ცდაზე დანებდა.

„გთხოვ შეწყვიტე ჩემი ჩაგვრა“, სთხოვდა კომპიუტერს „დენდი“, რომელმაც თავისი კარიერის განმავლობაში $735 499-ის გამომუშავება შეძლო.
პროექტის ავტორმა და დამფინანსებელმა ილონ მასკმა, Twitter-ის პროფილზე დაწერა: „ეს იყო პირველი შემთხვევა, როდესაც ბოტმა დაამარცხა საუკეთესო, ელექტრონული სპორტის ჩემპიონატში. ეს იყო უფრო კომპლექსური პროექტი ვიდრე, ტრადიციული სამაგიდო თამაში, ჭადრაკი.“

გრეგ ბროკმენი იმ ჯგუფის ხელმძღვანელია, რომელმაც შექმნა ბოტი. მისი განცხადებით, ხელოვნური ინტელექტი თავად თამაშობდა ასობით საათი, რათა დახვეწილიყო და ბოტს რამდენიმე პროფესიონალი გეიმერი უკვე დამარცხებული ჰყავდა.



OpenAI არ ყოფილა პირველი კომპანია, რომელმაც კომპიუტერული თამაშები გამოიყენა ხელოვნური ინტელექტის განსავითარებლად, მაგალითად იმავე მეთოდს იყენებს Google(starcraft2) და Microsoft (MsPacman). ბროკმენის განცხადებით ვიდეოთამაშების დიზაინი და კომპლექსურობა, ყველაზე კარგად უწყობს ხელს ხელოვნური ინტელექტის განვითარებას.

Comments

No posts found

Write a review